BoostRoyal dominerar LoL ELO Boost-scenen 2017

Under räkenskapsåret 2017 rapporteras BoostRoyal att sälja mer än 50% av alla League of Legends-förstärkningar i segmentet. Dessa uppgifter kommer inte som en överraskning för många, eftersom företaget kom nära detta nummer under den senaste tävlingssäsongen 2016. Konstant förbättring av kundupplevelsen och väl positionerad marknadsföring hjälper företaget att nå nya kunder, medan dess kundcentriska strategi hjälper dem att hålla befintliga LoL-boost-användare nöjda. Genom att ha både befintliga och nya marknadsmöjligheter väl täckt i växande takt har marknadsundersökare positiva förväntningar på det marknadsledande LoL ELO Boost-företaget. Bland företagets kundorienterade uppdrag, jämförde marknadsundersökare BoostRoyal med andra LoL-boosting-leverantörer och kom till en slutsats att företaget ligger långt före konkurrensen när det gäller kvaliteten på sin höga LoL ELO-boost-tjänst.

BoostRoyal-tjänstemän svarade på översynen, som med sina ord ”kom som en glädje”. ”Vårt huvudmål var inte att bli marknadsledare på ELO-boostmarknaden utan att tillhandahålla en legitim och professionell service som en lösning för League-spelare i behov. Spelet i sig är redan mycket svårt på högre nivåer (platina och diamantnivåer) och vi ville inte göra det mer komplicerat för våra kunder. Från början ville vi bara skapa en lösning för spelarna som vi perfektionerade över tid genom att fokusera på kundernas behov. Granskningen av vår LoL-boosting-tjänst kom som en glädje, och vi är glada över att vi kan tjäna så många nöjda kunder. I framtiden kommer vi att fortsätta förbättra våra LoL ELO boost-erbjudanden med samma mål att göra så många nöjda kunder som möjligt ”.

Det är alltid ett nöje att läsa om ett framgångsrikt företag med en växande bas av nöjda kunder. Om du känner till någon League of Legends-spelare som skulle intressera sig för en så utvecklad och professionell tjänst känner du gärna BoostRoyal, ett väletablerat namn- och marknadsledande företag inom LoL ELO boost-segmentet.